Sunday, August 28, 2011

al-Fatihah~~~

malam tadi aku mendapat berita yang sangat2 memeranjatkan aku..


die bg msj "mak abah da xde".

aku bce berulang2 kali. xpcaye !
aku kol die tuk tahu hal yang sebenar
sebak hati aku bile dengar suara die menangis
mengatakan bahawa mak dan abah sudah tiada.
mak abah excident !
mengeletar badan bile tahu hal yang sebenar.
die kate "mcm mne nak blaja pas ni"
aku paham pe yang die rase
hanya mampu menyuruhnya bertenang

lagi berapa hari nak raya..........................

aku kol kak ina (kakak ipar die)
kak ina kate die on da way ke hospital
ape-ape nanti die bgth lain.

maafkan saya sebab tak dapat berada di sisi awak pada saat2 macam nie
saya rase useless sgt. T__T
kalau saya mampu, awal2 saya da gerak ke sana
saya sedekah kan al-Fatihah dan yassin tuk mak abah dari jauh
saya tahu mak abah dengar.


awak....... moga awak tabah hadapi dugaan Allah nie.
jangan putus asa sebab banyak lagi yang sayang kan awak kat keliling awak
tolong realisasikan impian mak abah yang nak tengok awak berjaya dalam pelajaran.
aminnn....

saya tahu awak kuat !!!!



1 comment: