Saturday, January 7, 2012

sUrat CintA

Assalamualaikum ;)


arghhh stresssssssssssss !!!!!!
bedenyut dengan kencangny kepala aku tadi lepas anta paper mat








FOR MAT455

hai la mat455
nape la awak susah sangat ye
semalam saya buat awak ok je taw
awak epi je bekerjasama dengan saya semalam

sampai hati awak buat saya macam nie :(
saya tak buat salah pape pun dengan awak taw
saya setia dengan awak je kot dalam masa beberapa hari nie
saya kecewa dengan awak

macam nie awak balas kat saya 
lepas ape yang saya dah korbankan untuk awak
sedey kot saya bile saya jumpe awak tadi 

tapi awak jangan risaw
saya tetap sayangkan awak
walaupun awak da buat saya camtu tadi T_T
tapi..
maaf ye awak
saya terpaksa tinggal kan awak

saya da jumpe yang lain
saya harap die tak kecewakan saya lagi
bye awak ~~
saya taknak jumpe awak lagi !












FOR INDETERMINATE STRUCTURE

dear my new hubby
sekarang saya da pilih awak
awak please ye jangan buat saya macam mat455 da buat saya tu
huu saya taknak da sedey2
taknak da tension2
awak sayang saya kan..
 saya pun sayang awak jugak 


i love you INDETERMINATE STRUCTURE !!! <3 <3 <3









p/s : falling in love with indeterminate structures ~~

No comments:

Post a Comment