Saturday, July 30, 2011

iNdAh kAn.... hEee...

kenapa suka awak?

sebab awak tuan punya remote control senyum saya.

 
(nape remote control?)
sebab kes dia macam bila awak tekan remote control tv kat umah tu la. awak tekan button on je, saya dah senyum.
pastu, kalau tengok tv pun, mesti awak pilih channel yg awak suka kan. utk cari channel tu, awak tekan button2 kat remote tu kan. mcm tu gak la awak control mood saya. adakah awak nak saya senyum? gelak? emo? perasan? (perasan???) tapi selalunya, awak pilih channel gelak..

kenapa saya suka awak?

2. sebab awak besi, jantung saya magnet.
(pulak???)

sebab, nampak awak je, jantung saya aktif. eh. x. HYPERACTIVE. biasanya dia hypermalas.
(hypermalas means sedih, sepi, LESU )
so, pe kaitan dgn magnet? - x tahu.
tapi, perlu ke saya berterima kasih kat awak??
sebab saya rasa awak penceroboh, penyibuk, pengacau hati dan otak saya tanpa kebenaran saya.
awak kenalkan saya dgn encik sayang. ok. saya berkenalan dgn encik sayang. tapi satu hari tu, encik sayang dtg umah saya. pastu dia bawak hadiah utk saya. dia cakap, "specially for you.." saya bukak hadiah tu.tau apa ada kat dlm hadiah tu? hmm. kat dlm tu ada rindu..

* ish~ awak ni menyemak tau x???

saya dah jatuh sakit sekarang. awak inject virus yg dasyat kat saya.. (virus angau??) so, camne skarang? mane saya boleh dapat kan ubat? see pe yg awak dah buat kat saya. kejam nye awak.






No comments:

Post a Comment